Tuesday 8 December 2015

Piwonia skonczona!

Witajcie! Udało się, skończyłam piwonię. Co prawda nie udało się przed przyjazdem mamy, ale wczoraj wieczorem sobie usiadłam i dokończyłam. Dzisiaj było pranie i prasowanie i hafcik gotowy na jutrzejszy wylot mamy do Polski.

Elementy w sepii poszły dość szybko i wyszywało się je bardzo fajnie. Lubię wyszywać jedną nitką, podoba mi się taki delikatny efekt i trójwymiarowość w zielnikach. 

Tutaj już efekt końcowy i kilka zbliżen:










A tu ostatnie etapy pracy:











Na tym na jakiś czas kończę z zielnikami. Kiedyś wyszyję kilka dla siebie ale to jak już będę miała swój własny domek. 

A tu jeszcze trio dla mojej mamy:




Wyszedł całkiem fajny tryptyk. 

Teraz wracam do Novej bo już bardzo długo jej nie tykałam i biedna się tylko kurzy. 

Pozdrawiam Was serdecznie,
K

25 comments:

  1. Wspaniałe trio, ale piwonia chyba najładniejsza jak dla mnie.

    ReplyDelete
  2. Przepięknie Ci wyszła ta piwonia:)

    ReplyDelete
  3. Kasiu, jesteś mistrzynią, chylę czoła :) Piękne są te kwiaty, wszystkie, bez wyjątku :)
    Pozdrawiam, Dorota

    ReplyDelete
  4. Przepiękna piwonia a trzy hafty w komplecie
    to istne cudo :) mama pewnie zadowolona ? no
    ja bym była - ślicznie wyszyłaś ;) Uściski :)

    ReplyDelete
  5. Przepiękna praca :) a piwonia piękna i jak żywa wygląda. Ja chcę już lato!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Brawo!!!! Mama ma śliczne prezenty.

    ReplyDelete
  7. Piękne...
    Kocham piwonie, Twoja wyszła obłędnie.

    Pozdrawiam Martita

    ReplyDelete
  8. Piękne...
    Kocham piwonie, Twoja wyszła obłędnie.

    Pozdrawiam Martita

    ReplyDelete
  9. Czekam na Novą. Choruję na nią od lat, może za jakieś 10 lat się na nią zdecyduję ;)

    ReplyDelete
  10. No piękne te kwiaty, może ja kiedyś się podejmę ich wyszycia? podziwiam na razie u Ciebie i pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  11. Ja dopiero mam jeden obrazek z tej serii na koncie, ale wyszywało mi się go bardzo dobrze. Wzory są dobrze zaprojektowane i nawet przy konfetti jakoś nie odczuwałam wielkiego zmęczenia. Efekt trójwymiaru też mnie zachwycił, choć ciężko pokazać go na zdjęciach :)
    A jak mega róże?

    ReplyDelete
  12. Kasiu, gratuluję! Haft jest przepiękny i cudnie pasuje do pozostałych :)

    ReplyDelete
  13. Śliczny tryptyk! Gratuluję i życzę byś jak najszybciej dla siebie wykonała :)

    ReplyDelete
  14. Prześliczne trio :) Cudowne stawiasz krzyżyki :)

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjny efekt osiągnęłaś,obrazek jet jakby był z pajęczych
    nici ,taki jest delikatny :)
    Tylko podziwiać :)

    ReplyDelete
  16. Cudowna piwonia a razem z pozostała dwójką prezentują soe niezwykle. Gratuluję, piękny prezent ;)

    ReplyDelete
  17. Śliczna! Cały tryptyk przepiękny!

    ReplyDelete
  18. Cudowna!!!Wszystkie trzy są przepiękne.

    ReplyDelete
  19. Piękne są te kwiaty, jak i cały zielnik. Pozdrawiam:) iglaikawa.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Pięknie wygląda cała kolekcja kwiatowa.

    ReplyDelete
  21. Cudny haft ;) Uwielbiam piwonie i ta mi się bardzo podoba.

    ReplyDelete
  22. Ślicznie, uwielbiam ta serię.

    ReplyDelete
  23. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนัง

    ReplyDelete