Saturday 11 January 2014

Ribbon Sampler - cz. 1

Tak jak obiecywałam po trochu chcę Wam pokazać swoje UFOki. Troszkę mi to zajmie bo jest ich już sporo, a nie wspomnę o ich wyszywaniu... A więc na pierwszy rzut idzie mój wieeeelki sampler. Wpadł mi w oko za sprawą pewnej Gosi. Po cichu zapragnęłam go dla siebie, ale że akurat byłam u moich rodziców to pokazałam go mojej mamie i tym sposobem wyszywam go dla niej a nie dla siebie :-). Bez dalszego przeciągania prezentuję Wam Ribbon Sampler a'la moja mama :-)




Po skończeniu będzie to mój największy haft bo mierzy aż 350x350 krzyżyków. Wyszywam na szarym lnie 40 ct jedną nitką co dwa sploty. Krzyżyki wychodzą bardzo malutkie i tak po prawdzie przerwałam nad nim pracę dlatego że ciemne zimowe wieczory nie sprzyjają pracy nad tak drobnym haftem. Ale co jakiś czas staram się postawić kilka krzyżyków. Kolory wybrała moja mama: DMC blanc i 3860. Skończony haft będzie mierzył 43,5x43,5 cm. A tak wygląda oryginał:

Zdjecie ze strony www.sewandso.co.uk

Jak widać jeszcze sporo pracy przede mną, ale się nie poddam :-). Jest duża szansa że wyszyję go dwa razy nawet bo sama też taki chcę :-). Czasami zastanawiam sie nad kolorystyką dla siebie i co chwilę zmieniam zdanie. Raz chcę go wyszyć w zieleni lub czerwieni, potem znowu chcę dwa kontrastujące kolory więc narazie lepiej się skupię na hafcie dla mamy ;-).

Jeszcze raz dziekuję Wam za tak miłe komentarze pod poprzednimi postami. Dzięki Wam wpadłam w wir twórczości i czuję się jakbym mogła przenosić góry. Już niedługo będzie trochę rysowania i malowania... Pozdrawiam serdecznie

12 comments:

  1. Piękny wzór, ogrom pracy, ale efekt będzie niesamowity!

    ReplyDelete
  2. Podjęłaś się wielkiego przedsięwzięcia! Ale będzie pięknie.:)

    ReplyDelete
  3. Piękny samplerek ! podziwiam , to bedzie dzieło... z moja mama jest podobnie... wystarczy Jej cos pokazać hi hi.

    ReplyDelete
  4. Wspaniały wzór, misterna robota, podziwiam...ostatnio na żywo widziałam taką praca i byłam pod ogromnym wrażeniem...trzymam kciuki i pozdrawiam Małgosia

    ReplyDelete
  5. Kasia musisz go skończyć :) To będzie arcydzieło :)

    ReplyDelete
  6. Twoja kolorystyka podoba mi się najbardziej! Trzymam kciuki :)
    A ja zaczęłam sampler 321 na 331 krzyżyków ;)

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. I pewnie dogonisz bo u mnie narazie lezy sobie :-)

      Delete
  8. To już kolejna odsłona tego pięknego samplera. Bardzo podoba mi się Twoja propozycja. U mnie kolory tradycyjne bordowy i różowy jednak wyszywam nitką jedwabną na płótnie 50ct. Jak dotąd udało mi się ukończyć 5 kwadratów.
    pozdrawiam i trzymam kciuki

    ReplyDelete
  9. Przyznam ci , że idziesz szeroko w moją stronę. Masz piękne prace do ukończenia , a przy NOVej to nie takie proste. Ja jestem już na ukończeniu tego projektu , zostały mi jeszcze 4 rzędy dolne , cieszę się , że wpadłam tu do ciebie i , że też porwałaś się na tak wielki projekt. Mam nadzieję , że uda ci się ukończyć go szybciej niż mi. Muszę się skupić i nadrobić zaległości , bo zaraz mi stuknie rok z tą pracą. Zajrzyj do mnie koniecznie. Trzymam kciuki za NOVĄ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za zaproszenie Asiu i zazdroszcze ze juz tak malo ci zostalo do skonczenia Novej. Ja juz nie moge sie doczekac az oprawiona bedzie gdzies na widocznym miejscu zebym mogla nia cieszyc oczy :)

      Delete