Wednesday 7 May 2014

Nadzieję trzeba mieć!

A więc tak jak obiecywałam wczoraj pokażę Wam dzisiaj mój najnowszy haft i przy okazji rozwiążę zagadkę z mojego Jedwabnego Candy. Jest to wzór Mirabilia pt. "Tree of hope" czyli drzewo nadziei


Pamiętam ten dzień gdy natrafiłam na wzory tej projektantki i co drugi zapragnęłam wyszyć. Drzewo nadziei zapadło mi w pamięci i tylko czekało na odpowiedni moment bo było to tylko kwestią czasu kiedy go wyszyję. Z efektów nie mogłam być bardziej zadowolona. Uwaga teraz fotorelacja :-)













Wyszywałam na lnie naturalnym Permin 32ct dwoma nitkami muliny. Koraliki Mill Hill pięć kolorów. To już mój drugi haft Mirabilia i na pewno nie ostatni. Ten pierwszy możecie obejrzeć tutaj klik. Oba hafty wyszywałam od początku do końca z takim samym zapałem. Ani na chwilę nie wkradła się nuda ani zmęczenie. W planach już kolejny hafcik z tej serii ;-). 

Ukończenie haftu zbiegło się z kolejnym wyzwaniem u Diany. Zajrzyjcie sobie na jej najnowszy tutorial klik. Zgłaszam tą pracę do jej kolorowej majowej inspiracji :-)


Miłego dnia kochani!
K

34 comments:

  1. Długo nie czekałam, ale było warto:)!!! Mój stomatolog będzie miał zajęcie, bo szczęka jeszcze leży pod biurkiem:)). Cudeńko przez duże "C". Pozdrawiam z pod biurka:). Małgosia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci Małgosiu. Rozśmieszyłaś mnie jak nie wiem :-). Powiem Ci że jest to pierwszy haft z którego jestem tak strasznie dumna... Nie moge od niego oderwać wzroku :-)

      Delete
  2. Przepiękny haft!
    Zapraszam do zgłoszenia go do wyzwania "Zainspiruj nas! - Haft" w Szufladzie, http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/04/zainspiruj-nas-haft.html

    ReplyDelete
  3. Cudowny haft!!! Bardzo dopracowany, efekt niesamowity!

    ReplyDelete
  4. Kasia dalas czadu. Misterna robota. Jestem pod WIELKIM wrażeniem.

    ReplyDelete
  5. Piękny hafcik.... W tym miesiącu chyba stomatolodzy zarobią, moja szczeka tez jest na ziemi.... trochę tam jeszcze poleży... cudeńko... te dodatki... ach...

    ReplyDelete
  6. Toż to cudo, ja tez nie mogę szczęki z podłogi podnieść. Kasia jesteś wielka :)

    ReplyDelete
  7. Wow! Cudo w czystej postaci!!!

    ReplyDelete
  8. Przepiękny hafcik, wygląda imponująco!!!

    ReplyDelete
  9. Alez piekny haft... Robi niesamowite wrazenie!

    ReplyDelete
  10. Tak sie patrze i patrze i nie umiem oderwac wzroku od tego Cudenka !!! Piekny haft wykonalas !!! Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie Ci wyszło :)
    Zachęciłaś mnie do sięgnięcia po wzory Mirabilia.

    ReplyDelete
  12. wow niesamowity hat naprawdę urzeka swoim pięknem i te koraliki, po prostu cudo, ach czemu doba ma tak mało godzin

    ReplyDelete
  13. Wow, cudo!
    Piękny haft i bardzo ładny obrazek.
    Powodzenia w wyzwaniu. :)

    ReplyDelete
  14. Niesamowita praca, obraz daje do myślenia :)

    ReplyDelete
  15. Przepiękny... szalenie mi się Mirabillie podobają, marzy mi się Stargazer..

    ReplyDelete
  16. Ależ to jest piękne,jeszcze na lnie i koraliki.Wzorek cudowny,wykonanie wspaniałe.pogratulować i czekać na więcej takich "cacek".

    ReplyDelete
  17. Piękny! Na FB nie zauważyłam koralików :)

    ReplyDelete
  18. Przeuroczy haft! Gratuluję jego ukończenia i to tak pięknego.:))

    ReplyDelete
  19. to jest cudne,naprawdę bardzo zachwycające i oczu oderwać nie można

    ReplyDelete
  20. Piękny haft. Wykonałaś go idealnie. Nie dziwię się, że przy tak pięknym obrazku miałaś tyle p przyjemności z wyszywania.

    ReplyDelete
  21. niesamowita praca, bardzo piekna:)

    ReplyDelete
  22. Pierwszy raz widzę ten haft. Jest zachwycający!! Koraliki dobrane wspaniale:)

    ReplyDelete
  23. Piękny! Nigdy bym nie odgadnęła co to za haft, bo nie jest jeszcze taki popularny. Perełka :)

    ReplyDelete
  24. piękna, misternie wykonana robota

    ReplyDelete
  25. Serdecznie zapraszam po wyróżnienie na mojego bloga :) pozdrawiam Małgosia

    ReplyDelete
  26. U Diany zobaczyłam ten wspaniały haft i tak trafiłam tutaj. Wspaniała praca. Ja też zakochałam się we wzorach Mirabilia. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  27. Haft rewelacja, nie mogę się napatrzeć !!!!! Naprawdę cieszy oczy i wzroku nie mogę oderwać...
    Gratuluję Ci takiego cudeńka :)
    Pozdrawiam ciepło :-)
    Marille
    z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mistrzowska praca :) cały czas oglądam zdjęcia i nie mogę wyjść z podziwu :)

    ReplyDelete