Tuesday 12 September 2017

Mini Sal BB #3

Witajcie,

Rzutem na taśmę wrzucam fotki pięknego haftu zaprojektowane przez Chagę z bloga Pasje Odnalezione. Obiecałam sobie, że już się nie spóźnię i tak w połowie sierpnia skończyłam hafcik dosłownie dzień przed wyjazdem do Polski na tydzień, bo wiedziałam, że po powrocie nie będzie czasu (dzieci do szkoły i ja do pracy). Weszłam na bloga, żeby wrzucić notkę, ale wcześniej zerknęłam czy inne uczestniczki też skończyły hafcik. No i zamarłam. Miałam wyszyte pół dziewczynki na rowerku a na innych blogach dziewczynka była cala. Zajrzałam do maila z wzorem i aż chciałam krzyczeć. Nie wydrukowało mi ostatniej strony. A taka byłam z siebie zadowolona :D.


No i musiałam jakoś wykrzesać w sobie ochotę i znaleźć czas, żeby te pozostałe krzyżyki i kreseczki doczepić. Udało się i na moje szczęście Chaga przedłużyła trochę termin. Oto hafcik:





Pozdrawiam ciepło,
K

14 comments:

  1. Brawo, dałaś radę jest super :)

    ReplyDelete
  2. Jest pięknie!
    To czekamy na kolejną część wzoru...

    ReplyDelete
  3. Wow! jestem pod ogromnym wrażeniem! Pięknie!

    ReplyDelete
  4. Jak za każdym razem.. pięknie :)

    ReplyDelete
  5. Najważniejsze, że w porę zauważyłaś braki w krzyżykach.
    Pozdrawiam. Ola.

    ReplyDelete
  6. Błędy i niedopatrzenia się zdarzają. Najważniejsze, że już po sprawie i haft prezentuje się cudownie :)

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajnie prezentuje się Twoja część. W pospiechu faktycznie można popełnić pomyłkę, ale wybrnęłaś z niej i efekt końcowy się liczy.

    ReplyDelete
  8. Przepięknie wychodzi ten haft:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Piękny haft! A pomyłki się zdarzają w tym zakręconym świecie:). Pozdrawiam cieplutko:). Małgosia.

    ReplyDelete
  10. Super ta Twoja gromadka! Widzę, że zrezygnowałaś z melanżowej bluzeczki, ja zastanawiałam się nad zmianą koloru koralowego wdzianka
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiedzialam o ci chodzi z ta bluzeczka az spojrzalam na wzor. Ja nie zaczailam ze mam polaczyc kolory ja chyba ostatnio wogole nie mysle :-(

      Delete
  11. I really like your new decorative designs! it's so beautiful so much and good idea on site.

    หนังใหม่

    ReplyDelete