Thursday 31 December 2015

Robótkowe podsumowanie 2015

Witajcie! Zapraszam Was na moje robótkowe  podsumowanie!

Bardzo lubię przeglądać swój blog na koniec każdego roku bo dopiero wtedy widzę co tak naprawdę udało mi się osiągnąć i stworzyć… Muszę powiedzieć że jestem miło zaskoczona bo uzbierało się sporo prac. A ja myślałam że ten rok był słabiutki…

Zacznę od haftów… Skończyłam tylko sześć  (w tym jednego nie mogę jeszcze pokazać bo powstał na Siłownię Twórczą w Turkusowym Hamaku…) więc mogłoby się wydawać że troszkę się leniłam:


Ale zaczęłam też bardzo duży haft firmy Golden Kite, którego mam już ponad 5 stron… Wyszyłam około 20,000 krzyżyków co daje prawie 30% haftu…


Lecz nie tylko haftem żyłam ;). W tym roku odkurzyłam swoją maszynę do szycia i popracowałam troszkę nad swoim warsztatem. Kiedyś służyła mi tylko do szycia prostych poduszek i skracania zasłon. Dziś potrafię dużo więcej. Zainspirowana projektantką Tone Finnanger zaopatrzyłam się w kilka jej książek i zaczęłam szyć zabawki Tildy. Nie wszystkie udało mi się obfocić. Każda była uszyta na prezent:


Oprócz haftowania i szycia porobiłam też troszkę na drutach. Jest to moja pierwsza forma rękodzieła której babcia nauczyła mnie gdy miałam tylko 4 latka… Zawsze to uwielbiałam a w tym roku nauczyłam się dużo nowych rzeczy w tej dziedzinie. Powstały dwie husty na prezenty:





W Nowym Roku roku planuję kolejną właśnie dla mojej babci w podziękowaniu za naukę.

Powstało też kilka innych prac w tym mój pierwszy łapacz snow który powstał w ramach zabawy “Robótki w plenerze” zorganizowanej na blogu Hafty Jarzębinowe.


Oraz mały igielnik:




Cieszę się że mimo tylu obowiązków zawodowych i domowych udało mi się tak dużo osiągnąć.

W tym miejscu chciałabym Wam podziękować za to że byliście ze mna i za tyle miłych słów w Waszych komentarzach. Życzę Wam wielu pomyślności w Nowym Roku. Oby zdrowie Wam zawsze dopisywało i żeby wena do tworzenia nigdy Was nie opuszczała.

Pozdrawiam,
K

26 comments:

  1. Przepiękne prace Kasiu!
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku!:)

    ReplyDelete
  2. Prace wszystkie bez wyjątku super.
    Wszystkiego najlepszego i dużo czasu wolnego na robotki.

    ReplyDelete
  3. Piękne prace...ale mnie osobiście zauroczył,ten śliczny łapacz snów:)
    Mistrzostwo!
    Dużo miłości ,szczęścia i realizacji zamierzonych celów..na ten Nowy Rok :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  4. same wspaniałe prace:)gratuluję
    pozdrawiam i dużo weny twórczej na nowy rok:)

    ReplyDelete
  5. No to miałaś pracowity rok.Prześliczne.Mnie jednak najbardziej spodobały się chusty-są niesamowite!!Szczęśliwego Nowego Roku:)

    ReplyDelete
  6. Piękne hafty <3 podobnego storczyka robię tylko w kolorach i na poszewce lnianej. Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    ReplyDelete
  7. Kasiu, wszystko to przepiękne! Zachwycam się! Bardzo się cieszę, że tak dużo udało Ci się osiągnąć :) Faktycznie, jak się to zbierze wszystko, to robi wrażenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustającej motywacji!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  8. Niezły dobytek. Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj, naj, naj w Nowym 2017 Roku.

    ReplyDelete
  9. Takie to wszystko cudowne!!!Życzę i kolejnego tak pracowitego Nowego Roku!!!

    ReplyDelete
  10. Brawo Ty!!!!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  11. Ależ pracowitą mróweczką jesteś :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  12. cudowności i multitechniki jak u mnie :) super i w następnym roku życzę jeszcze bardziej owocnie :)

    ReplyDelete
  13. Piękne, eteryczne prace. W Twoim stylu i guście. Jestem zachwycona! :)

    ReplyDelete
  14. Piękne prace :) Twórczy rok :)
    Życzę dużo szczęścia i uśmiechu w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  15. O a ja przegapiłam magnolię ;)) dobrze, że są podsumowania :))
    I dobrze, że są babcie które uczą m.in. właśnie rzeczy jak dzierganie :))
    W Nowym 2016 r. życzę więc samych dobrych rzeczy a może i jeszcze lepszych :)
    A.

    ReplyDelete
  16. Przepiękne prace!
    Wspaniałego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  17. Piękne wszystkie prace.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:-)

    ReplyDelete
  18. super, Szczęśliwego Nowego Roku

    ReplyDelete
  19. Ten duży haft będzie piękny, już widzę cudne kolorki :)

    ReplyDelete
  20. piękne podsumowanie :)bo wytwory fantastyczne... mi zabrakło sił na posta z podsumowaniem całego roku - zapraszam do siebie tworzycha.blox.pl

    ReplyDelete
  21. Zachwycające prace! Można oczy nacieszyć nie tylko haftami, ale i chustami (boskie!) i ślicznymi lalami :)

    ReplyDelete
  22. Kasiu hafty zachwycające, lale urocze, chusty prześliczne. Troszkę spóźnione najlepszego w nowym roku :)

    ReplyDelete
  23. Piękny dorobek! Wszystko takie delikatne i subtelne :)

    ReplyDelete
  24. Bajkowe prace Twoje łapki poczyniły ! Podziwiam i czoła chylę !
    Cieplutko pozdrawiam :)

    ReplyDelete