Monday 30 June 2014

Rodzinne plażowanie


Witajcie! Znowu mnie trochę zabrakło a to dlatego że rodzinka wróciła cała i zdrowa ze swojego urlopu i życie mi przyspieszyło znowu nieubłaganie. Cudownie było ich zobaczyć uśmiechniętych, opalonych i w jeszcze wakacyjnych nastrojach. No i te torby prania haha :-). A jeśli mowa o torbach to wpadł mi wtedy pomysł do głowy że przydałaby się nam jakaś fajna duża torba na wypady na plażę. Na początku chciałam ją sama uszyć ale nie miałam odpowiedniego materiału a na zakupy narazie nie mogę sobie pozwolić więc zmieniłam strategię i postanowiłam że coś zrobię z torbą którą miałam na stanie (super okazja na rycycling). Oczywiście zaczęłam szperanie w internecie i znalazłam super wzorek na haft. Materiały miałam więc trzeba było się tylko zabrać do pracy. Gotowa torba prezentuje się tak:






Jak widać haft służy też za przednią kieszonkę których nigdy za wiele podczas wypadów z dziećmi. 

Ania od razu stwierdziła że to nasza rodzinka co i mi wpadło do głowy kiedy natknęłam się na ten wzorek i dlatego właśnie go wybrałam.







Narazie nie chce jej zostawić w spokoju i nosi w niej wszystkie swoje ulubione zabawki. A że tematycznie wpasowała sie w ostatnią inspirację Diany to rzutem na taśmę zgłaszam ją do konkursu. 

Pozdrawiam!
K

12 comments:

  1. Wow! Świetna torba! Wzorek wybrałaś idealny!:)

    ReplyDelete
  2. Wspaniała torba Kasiu świetny pomysł chyba wiem kto zasłużenie wygra w zabawie u Diany. Wzorek super i ja tez pomysłałam tak jak twoja córcia, że wyszyłaś cała Wasza rodzinkę :)

    ReplyDelete
  3. Fajny haft i super sposób na jego wykorzystanie :)

    ReplyDelete
  4. Przyjemne z pożytecznym:). Fantastyczna torba, a haft uroczy, oby zaliczyła, jak najwięcej wypraw nad morze:). Pozdrawiam. Małgosia.

    ReplyDelete
  5. Śliczna torba. Super hafcik wybrałaś-pasuje idealnie.

    ReplyDelete
  6. Fantastyczna wakacyjna torba :)

    ReplyDelete
  7. Przepiękny wzorek, baaaaaardzo wakacyjny i plażowy. Świetnie się wkomponował w torbę. Super Ci to wyszlo.
    Pozdrawiam Dorota.

    ReplyDelete
  8. Rewelacyjna plażowa torba! Hafcik piękny :)

    ReplyDelete
  9. Kasiu, przecuuuudna jest ta torba!!!! wzorek wybrałaś idealny:)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia♥

    ReplyDelete
  10. Cudna torba bardzo mi się podoba

    ReplyDelete