Thursday 14 November 2013

Na początek...

Serdecznie witam na moim blogu. Miałam poczekać z tym do Nowego Roku bo jak mówią to dobry moment na wszelakie "początki", ale po co odkładać coś na jutro skoro można to zrobić dzisiaj. Jestem totalną nowicjuszką jeśli chodzi o blogi więc wybaczcie wszelkie moje braki!

Jeśli chodzi o haft krzyżykowy to też można powiedzieć że jestem nowicjuszką. Zaczęłam haftować w styczniu tego roku i już teraz wiem że się wciągnęłam na amen (lista haftów które chciałabym wyszyć jest już tak wielka że chyba musiałabym już teraz pójść na emeryturę żeby je wszystkie wyszyć...). Zaczęłam od małego haftu/metryczki dla nowo narodzonego synka koleżanki. Niestety nie wpadłam na genialny pomysł żeby zrobić zdjęcie zanim obrazek sprezentowałam świeżo upieczonym rodzicom... Mówi się trudno. Metryczka nie była zbyt duża i zajęła mi stosunkowo mało czasu. Efektem byłam zachwycona. No i nadszedł ten moment gdzie mogłam tylko myśleć: "chcę jeszcze...!". Zachęcona i wciąż jeszcze dumna po wyszyciu metryczki zaczęłam poszukiwania kolejnego projektu tym razem z myślą o super prezencie na Dzień Matki. Kilka dni szukałam i myślałam co by tu wyszyć no i znalazłam... "Tulip Trio" firmy Dimensions. Był koniec lutego, przyszła paczka, czułam się jak dziecko które dostało prezent na Boże Narodzenie. Oczywiście mój brak doświadczenia wtedy był powalający bo stwierdziłam że wyszyję sobie te tulipany przed narodzinami synka (termin miałam na połowę marca) i będę miała spokojna głowę. Oczywiście moje szacunki były nietrafione :). Mama nie dostała tulipanów na Dzień Matki tylko długopis z kryształkami Swarovskiego. Wyszywałam ten obraz 6 miesięcy i jaka byłam dumna gdy go wreszcie skończyłam!!!


Był to mój pierwszy duży haft. A więc koniec końców skończyłam przed urodzinami babci i pomyślałam że skoro ona pierwsza wkręciła mnie w rękodzieło (nauczyła mnie robić na drutach jak miałam tylko 4 latka) to zasługuje na mój pierwszy obraz. Oczywiście nie obyło się bez łez i niedźwiedzich uścisków. A więc moja pierwsza praca znalazła właściciela.

Jak już zdążyłam się zorientować (uczę się czegoś nowego praktycznie codziennie z grupy na facebooku) to jest to dość popularne zjawisko że ma się pozaczynanych masę haftów. Nauczyłam się też że określa się je terminem "Ufoki". No więc mam ich już kilka w swoich zasobach i będę się chwaliła postępami na bieżąco.

Idę haftować :)

15 comments:

  1. Witaj w blogosferze Kasiu, z niecierpliwością czekam na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  2. Witamy po tej stronie krzyżykowej blogosfery ;) Życzę wielu udanych prac krzyżykowych :)

    ReplyDelete
  3. Zaczelas w styczniu??? Chcialabym po roku prawie tak haftowac! Kasiu kochana az sie boje co co i jak Ty bedziesz haftowac w drugim roku???
    Cudnie, ze do nas dolaczylas zarowno na FB jak i Blogu! Pozdrawiam Cie serdecznie!

    ReplyDelete
  4. Dzieki dziewczyny! Juz mam pomysl na kolejny wpis wiec czuwajcie :D

    ReplyDelete
  5. Fajny tytuł, piękny hafcik:) Witaj w blogowym świecie:)

    ReplyDelete
  6. Witaj wśród blogerskiej grupy zakręconych w krzyżyk... Na początek życzę Ci masę kolejnych postów. :) I oczywście zapraszam do mnie :) www.zapiskitakowe.blogspot.ie Pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  7. życzę udanego startu i oczywiście zapraszam do mnie http://krzyzykowy.blogspot.com Pozdrawiam Serdecznie!

    ReplyDelete
  8. Gratuluję decyzji i życzę więcej samozaparcia ode mnie, mimo to zapraszam w odwiedziny.Ja też mam inne sprawy na głowie i chcę je do końca roku rozwiązać a nie zanudzać blogowiczów.Pozdrawiam i uciekam do moich kociaków.

    ReplyDelete
  9. Witaj na blogasku. Tylko uważaj bo to wciąga jak krzyżyki ;) Miłego krzyżykowania z czasem wciąga jeszcze bardziej. Zapraszam do mnie www.haftkrzyżykowy.pl Pozdrowionka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No i zapomniałam napisać obraz dla Babci wyszedł cudny :)

      Delete
    2. Dziekuje Viola. Masz sliczna stronke. Chetnie bede zagladac :)

      Delete
  10. O jak fajnie :) kolejny blog robótkowy
    A haft jest śliczny

    ReplyDelete
  11. Witaj w blogowym świecie. Twoje kwiaty wyszły piękne.
    Powodzenia i konsekwencji w swoich xxx decyzjach życzę.
    Oczywiście zapraszam do siebie.
    Bvzia

    ReplyDelete