Saturday 16 November 2013

Pada śnieg jak w białym śnie...

No w sumie to jeszcze nie pada na dworze ale rozpadało się na hafcie który właśnie skończyłam. Wzięłam udział w SALu Zimowym zorganizowanym na facebooku. Wzór mnie zachwycił od pierwszego wejrzenia i wiedziałam że muszę koniecznie go wyhaftować!

Mimo że wiele uczestniczek zabawy uważa że wzorek w środku jest przekombinowany i fatalnie się wyszywa to mi jednak wyszywało się go świetnie i efekt jest taki na jaki liczyłam. Sam widoczek bardzo mi przypomina te kule którymi się potrząsa i w środku zaczyna się istna burza śnieżna. A tu kilka zbliżeń...


Ornament dookoła widoczku po prostu odbiera mi mowę i myślę ze kiedyś jeszcze go wykorzystam... Może jakieś inicjały?

Jeśli chodzi o informacje techniczne to haft mierzy 160x160 krzyżyków. Wyszywałam na lnie Belfast 32ct kolor Granite. Widoczek w środku mierzy zaledwie 60x60 krzyżyków a mieści w sobie aż 25 kolorów (no mniej więcej :))

Mamy połowę listopada i zaczynam powoli wpadać w świąteczny nastrój. W sklepach masa ozdób, w radiu słychać już świąteczne hity a ja w głowie próbuję sobie ułożyć listę prezentów dla najbliższych. Niestety brakuje mi rąk i czasu żeby wszystkim sprezentować własnoręcznie wyhaftowane obrazki. Ale jeden zrobiłam w sierpniu z myślą o teściowej (miałam na tyle szczęścia że moja teściowa jest naprawdę super :)) i jest właśnie oprawiany. Reszta rodzinki musi poczekać na kolejne święta. No i zbliżają się Mikołajki i z tej okazji wzięłam udział w wymiance o której wspomnę coś więcej już niedługo...

Miłego weekendu życzę!

8 comments:

  1. Kasia śliczny ten haft, ja utknęłam na środku i nie mogę się zmobilizować :( podziwiam i chylę czoła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tami jak tez tak mam z paroma innymi haftami. Do jednych chetnie wracam a do innych jakos nie mam juz serca. Mam nadzieje ze uda ci sie jakos ruszyc znowu

      Delete
  2. Brawo Kasia :) Hafcik wyszedł cudnie i tak jak pisałam na fb nie mogę się doczekać aż pokażesz go w oprawie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki Kasiu. No musze teraz o tej oprawie pomyslec. Na pewno wiem ze chce biala rame wiec chyba nie stane przed zadnym dylematem :)

      Delete
  3. Kasiu ten haft jest cudowny!! Zapraszam do mnie :) http://krzyzykowy.blogspot.com/ Biorę udział w twoim tajemniczym Salu i już nie mogę się doczekać stycznia. Pozdrawiam Serdecznie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzieki kochana. No ja wlasnie tez nie moge sie doczekac. Teraz szykuje pierwsze kilka kawalkow i juz mam ochote to porozsylac :-). Ale zleci bo za chwile juz swieta przeciez. Jakos wytrzymamy ;-)

      Delete
  4. Czytałam wiele utyskiwań na ten haft. Sama nie uczestniczyłam w SAL-u ale wzorek mam i z całą pewnością w przyszłym roku go wyhaftuję, bo taki efekt confetti w hafcie bardzo lubię :) Twoja praca potwierdza moje oczekiwania co do wzoru :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo to misterne, ale efekt powalający.

    ReplyDelete