Monday 15 December 2014

Już niedługo...

Witajcie. Mi coraz bardziej udziela się podekscytowanie moich dzieci zbliżającymi się Świętami. Wczoraj byliśmy nawet u Mikołaja żeby się upewnić że dostał listy moich dzieci ;-). I jeden z elfów zapytał rodziców czy wiemy w czym jest magia Świąt? Żaden z nas nie znał poprawnej odpowiedzi a była naprawdę prosta: w dzieciach! No pewnie, to one wierzą że grubas w czerwonym kubraczku zmieści sie w każdy komin i że w jedną noc odwiedzi każdy dom na całym świecie ;-). Szczerze to już nie mogę się doczekać aż moje pociechy otworzą swoje prezenty...

A u nas w domu czekają nas ostatnie przygotowania. Choinka już stoi i w tym tygodniu kupujemy ostatnie upominki wypełniamy szafki kuchenne zakupami spożywczymi żeby w przyszłym tygodniu już nie biegać tylko na spokojnie szykować wszystko w domu... Ciekawe czy nam sie to uda ;-). 

A dzisiaj pokażę Wam ostatnie cztery karteczki które musiałam dorobić bo mi brakło:





Na tym koniec jeśli chodzi o kartki Świąteczne. Mam nadzieję że dojdą na czas bo jedna leci aż do Sydney!

A jak tam Wasze przygotowania?

Pozdrawiam Was ciepło
K

4 comments:

  1. Cudne karteczki! Podziwiam Twoje zdolnosci! Ja jestem "zielona" w tym temacie! A swieta u mnie w lesie! Choroba zabrala mi duzoooooo przedswiatecznych dni! Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  2. Przepiękne kartki, szczególnie pierwsza i ostatnia skradła moje serce :)

    ReplyDelete