Monday 2 January 2017

UFO-kowy rok 2017

Witajcie w Nowym Roku :),

Moja pierwsza notka w 2017 roku będzie o ambitnych planach... Już od dawna chciałam te plany wdrożyć w życie, ale zawsze coś stawało na drodze i też chęci brakowało. Ale dosyć już tego odkładania. 2017 to rok walki z UFO-kami. Na szczęście Katarzyna z bloga Krzyżykowe Szaleństwo organizuje drugą edycję zabawy UFO-kowej co jest mi bardzo na rękę bo jak jest zabawa to jest motywacja ;).

UFO-ków mam niestety dość sporo i sama nie wiem skąd i kiedy mi się ich tyle naskładało. I szczerze to nie wiem nawet czy warto wszystkie kończyć bo z czasem gusta się zmieniają i to co kiedyś podobało mi się bardzo to dzisiaj już nie aż tak. Więc zrobiłam mały rozrachunek i wybrałam hafty, które chcę skończyć i później je wykorzystać.

No to zaczynamy :)

1. Anchor - Maia "Lost in You"



Jest to haft z zestawu Anchor który kupiłam dawno dawno temu. Nawet wyszyłam mniej więcej 1/3 i porzuciłam... W zestawie była beżowa aida i to na niej zaczęłam wyszywać. W międzyczasie zaczęłam wyszywać na lnie na którym ten haft wyglądałby cudownie. Postanowiłam wrócić do tego wzoru ale zacznę od zera na pięknym naturalnym lnie.









2. Dimensions "Parisian Bike"


Kolejny zestaw zakupiony wieki temu i prawie cały wyszyty. Nie mam pojęcia dlaczego go jeszcze nie skończyłam. Ale w tym roku na pewno już się nie poddam. Zostało około 20% do skończenia...



3. Sampler Cove "Ribbon Sampler"



Jest to sampler który zaczęłam wyszywać dla mojej mamy. Ona sama wybierała kolory. Idzie mi bardzo mozolnie, ale jestem już blisko półmetka po czym  mam nadzieję pójdzie już z górki ;). Super gdyby udało mi się skończyć jeszcze w tym roku bo mam już w planach kolejny sampler...



4. Permin "Trees"


Haft który niedawno pokazywałam. Rozpoczęłam go w zeszłym roku podczas zwolnienia i odłożyłam na czas nieokreślony. Jak się zaprę to może w tym roku go skończę!



5. Nothern Expressions "Twisted Band Sampler"


Ten haft też niedawno pokazałam. Jest to pozostałość po nieudanej zabawie. Niedawno wrócił mi do niego zapał i w tym roku na pewno będzie skończony. Jestem prawie w połowie.



6. Luca S "Magnolia"


Też staruszek zakupiony w zestawie z czarna aida 18ct. Haft rozpoczęłam i nie skończyłam bo gęstość 18ct nie jest dla mnie. 2 nitki to na moje nerwy stanowczo za dużo i nie podoba mi się wygląd krzyżyków. Jedna nitka na czarnym płótnie to za mało. Postanowiłam więc zacząć od początku na innym materiale. Najlepszy byłby len ale czarny kolor nie wystepuje w wielu gęstościach. Jedno jest pewnie 18ct odpada wiec albo pójde w górę do 16ct/32ct albo w dół 20-25ct. Decyzje podejmę podczas kupna materiału.



7. Mirabilia "Stargazer"



Haft rozpoczęty w zeszłym roku pod wpływem impulsu. Szedł mi dość szybko i pewnie bym go skończyła gdyby nie to że źle przycięłam len :(. Źle dodałam margines i do każdego poku dodałam 5 cm zamiast 10 (margines z dwóch stron). Nie było sensu kontynuować. Muszę zacząć od początku.



8. Bothy Threads "Statek piracki"


Haft miał być skończony w zeszłym roku ale nie dałam rady i trafił na listę. Malutko zostało więc dam rade ;).




Szczerze to mam UFO-ków więcej, ale gdybym chciała walczyć ze wszystkimi to nic bym nie skończyła. Poza tym chcę też zostawić miejsce na róże, które planuję skończyć w przyszłym roku.

A największe postanowienie na ten rok i kolejne to że nie rozpocznę nowego haftu dopóki nie skończę dwóch starych... W ten sposób liczba rozpoczętych będzie sie obniżać.

Poniżej plan na UFO-kowy rok 2017:



Oczywiście w ciągu roku może dojść do modyfikacji, ale narazie będę się starała trzymać tego planu.

No to tyle. Pozdrawiam resztę uczestniczek zabawy oraz organizatorkę i życzę samych zwycięstw :).

Buziaki,
K

16 comments:

  1. Same piękne hafty wśród Twoich UFOK-ów! A niektórym niewiele brakuje, aby cieszyły oko i serce swą pełną urodą. trzymam kciuki, aby nastąpiło to jak najszybciej!

    ReplyDelete
  2. Życzę powodzenia,bo hafty są śliczne!!!Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Masz naprawdę piękne ufoki do skończenia. Trzymam kciuki byś wytrwała w postanowieniach :)

    ReplyDelete
  4. Piękne hafty, Kasiu!
    Powodzenia :)

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w wyszywaniu 😉

    ReplyDelete
  6. A ja myślałam, że tylko ja jestem tak zawalona UFOK-ami. Okazuje się, że nie jestem sama. Będę dopingować i wspierać

    ReplyDelete
  7. Kasiu hafty są naprawdę warte ukończenia, z przyjemnością będę przyglądać się Twoim postępom:-))

    ReplyDelete
  8. Same piękności masz do dokończenia :) Trzymam kciuki za ich realizację :)

    ReplyDelete
  9. Plany są dość ambitne. Ale tak miło oglądać jak te UFOKi znikają. Trzymam kciuki i dopinguję :)

    ReplyDelete
  10. Piękne hafty i aż żal ze nie skończone. Trzymam kciuki żeby Ci się wszystkie udało wykończyć ;)

    ReplyDelete
  11. Przepiękne hafty. Powodzenia!

    ReplyDelete
  12. Piękne masz te UFOKi! Trzymam mocno kciuki za realizację i dopinguję! :)

    ReplyDelete
  13. Dokładny plan do podstawa :) Takie śliczne hafty w nim zawarłaś, że na pewno się uda :)Będę kibicować :)

    ReplyDelete
  14. Wszystkie hafty piękne i trzymam mocno kciuki
    za ich skończenie !!! Jeden haft mamy wspólny ufok ;)
    No i życzę aby cały rok igiełka dobrze Ci śmigała - buziaki :*
    Szczęśliwego Nowego 2017 roku - powodzenia ;)

    ReplyDelete
  15. Masz tu naprawdę piękne wzory! Niestety wydaje mi sie że moja lista planów sie zwiększy :D

    ReplyDelete
  16. ależ tu pięknie kolorowo chyba obiadu nie będzie:)
    podziwiam wszystko co zaczęte ...piękności walcz do końca:)

    ReplyDelete