Thursday 22 December 2016

Bothy Threads #2

Witajcie!

Jak Wam idą przygotowania do Świąt? U mnie jak zwykle pęd bo praca i dzieci skutecznie utrudniają. Ale mimo to wszystko idzie do przodu. Już zaczęłam gotowanie i pieczenie więc dom przesiąka cudownym zapachem świąt.

A w robótkach dzieje się mało oczywiście, ale mimo wszystko też zawsze uda się coś tam nadgonić. Nareszcie mogę pokazać jakieś krzyżyki :). Na moją delegację do Krakowa po wielkich przemyśleniach zabrałam piratów. Haft praktycznie robi się sam, kolory są miłe dla oka i nie ma nic skomplikowanego. W sam raz na wyszywanie podczas słuchania audiobooka czy oglądania telewizji. I nim się obejrzałam haft już jest prawie skończony. Schemat ma 9 stron z czego 3 są niepełne. Zostały mi tylko dwie do wyszycia: jedna pełna i druga niepełna więc raptem 1,5 strony. Pikuś :D! W tym roku nie skończę ale może w styczniu...? Zobaczymy :). A tyle jest na dziś:





Pozdrawiam cieplutko,
Kasia

14 comments:

  1. Witaj piękni piraci powstają tzn. już prawie na finiszu :) fajne kolorki i taki wyrazisty wzór.Pozdrawiam i życzę błogosławionych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia.

    ReplyDelete
  2. Bardzo podobają mi się obrazki z tej serii ze względu na ilość elementów :)

    ReplyDelete
  3. Mi tez podobają się te obrazki. Dla Antka byłby jak znalazł. Może w przyszłym roku... ;)

    ReplyDelete
  4. cudny jest ten haft :) kiedyś pasmanterię z tej serii zamierzam popełnić :)

    ReplyDelete
  5. Piraci wyglądają super - Wesołych Świąt

    ReplyDelete
  6. Wcale nie wygląda na taki pikuś, ale co ja tam wiem. Najważniejsze, że miło się z nim pracuje i fajny efekt :)

    ReplyDelete
  7. Niesamowicie,przepiękny haft!!!Zdrowych,wesołych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Obrazek przepiękny! Życzę Ci wspaniałych Świąt i pomyślności w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  9. Cudowni piraci! Efekt końcowy będzie przecudowny :)
    Wesołych, zdrowych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    ReplyDelete
  10. Świetny hafcik :) Najlepsze są scenki pod pokładem ;)

    ReplyDelete
  11. Mega hafcik, uwielbiam...czekam na koniec :)

    ReplyDelete
  12. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    ReplyDelete