Tuesday 28 March 2017

TUSAL 2017 #3


 Witajcie,

Dzisiaj przypada kolejny termin pokazywania TUSAL-owych słoiczków. U mnie odsłona iście wiosenna bo dorwałam małe dzwoneczki które w każdą wiosnę kwitną w naszym ogródku. Z tego co udało mi się dowiedzieć z pomocą wujka Google, kwiatek nazywa się Śnieżyca Wiosenna :). A w słoiczku przybyło troszkę niteczek chociaż muszę się przyznać bez bicia że w tym miesiącu haftu u mnie dość mało. W tym tygodniu trochę się to zmieni bo przyszło mi się zabrać za aż 3 hafty na prezent... Oj nie wiem co będzie z marcowym UFO-kiem no ale trudno. Już nie przedłużam i zapraszam do oglądania zdjęć :)






Pozdrawiam cieplutko,
K

3 comments:

  1. piekna praca :) i sporo niteczek się zebrało :)

    ReplyDelete

  2. wow !!! it's beautiful and so lovely,i really love your good idea so much.Thank for sharing.

    หนังดราม่า

    ReplyDelete