Monday 15 May 2017

UFO-kowy rok 2017 - KWIECIEN


Dzisiaj będzie bardzo zaległa notka. Maj mam kompletnie zajęty. Przylecieli do mnie rodzice z bratem więc miałam pełną chatę i pełne ręce roboty. A już jutro lecimy całą rodzinką na wakacje do Hiszpanii. Ta notka też powstaje w wielkim biegu bo pakowanie czeka.

W zeszłym miesiącu nie miałam zbytnio czasu na wyszywanie. Muszę przyznać że ostatnio mam mały zastój ale mam nadzieję że szybko znowu wrócę do haftowania pełną parą. W kwietniu wyszywałam twisted band sampler którego dłuuugo nie pokazywałam. Troszeczkę przybyło ale szału nie ma. Mam nadzieję że jeszcze tylko jeden miesiąc wystarczy aby go dokończyć. Pokazuję fotki:



A tak było wcześniej


Pozdrawiam Was cieplutko,
K

6 comments:

  1. Kasieńko, sampler cudowny, więc dla mnie szał jest :)

    ReplyDelete
  2. Pięknieje w oczach ten sampler :)
    Udanych wakacji w Hiszpanii :)

    ReplyDelete
  3. Dużo krzyżyków przybyło :) Bardzo podoba mi się ten sampler, może kiedyś też go wyszyję :)

    ReplyDelete
  4. Kasiu cudeńko, czekam na efekt końcowy:-)) I bawcie się dobrze w Hiszpani:-))

    ReplyDelete
  5. Kasiu, pięknie przybywa! pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  6. Całkiem sporo przybyło i już wygląda wspaniale:-)

    ReplyDelete