Thursday 12 March 2015

Produkcja taśmowa

Witajcie! Na początek chciałabym przeprosić za poprzedni post bo okazało się że nie znałam szczegółów całej sytuacji i wyciągnęłam pochopne wnioski. Mimo wszystko cieszę się że napisałam to co napisałam bo dzięki temu nie myślę skrycie że zostałam niesprawiedliwie potraktowana. Sytuacja wyjaśniona i mam nadzieję że nikt się na mnie nie gniewa.

A teraz do rzeczy :-). Zaczęłam produkcję lalek i za nic nie mogę jej zatrzymać. Taśma się zacięła i tyle :-). Nie myślałam że coś może tak wciągać jak krzyżyki... A pewnie jescze nie raz się zdziwię!

Powstały dwie kolejne lalki. Na sczęście mąż ma całe mnóstwo małych bratanic i siostrzenic więc jak tak dalej pójdzie to będę mogła wszystkie obdarować!

Dzisiaj pokażę jedną z tych lalek. Tym razem w ogrodniczkach bo przecież trzeba już się brać do roboty bo wiosna idzie :-). 






Nie powiem bo te spodenki natruły mi trochę krwi i nie są idealne, ale pierwszy raz często jedt trudny. Następnym razem będzie łatwiej


Uwielbiam te tkaniny Tilda. Mają przepiękne kolory i wzory no i jakościowo są trudne do przebicia. Szkoda tylko że są takie drogie...




Następną lalkę pokażę za jakiś czas żeby Was nie zamęczyć :-). 

Pozdrawiam
K

9 comments:

  1. Kolejna śliczna i przemyślana lala :) Spodenki super!

    ReplyDelete
  2. Świetna ogrodniczka, dać jej tylko do łapki grabki, łopatkę i sezon wiosenny można już otworzyć :) Spodnie wyszły Ci super.
    Pozdrawiam Dorota

    ReplyDelete
  3. Ale właśnie te spodenki nadają jej niesamowitego uroku :) Wcale nie widać, że są niedoskonałe! Boska jest! Dobrze, że taśma się zacięła :P a, i uwielbiam się u Ciebie nudzić :D

    ReplyDelete
  4. Przyznam, że ja nie lubię Tild (wyjątek stanowią niektóre króliczki), ale obiektywnie stwierdzam, że lala jest wspaniale uszyta i na pewno ucieszy jedną z bratanic.:) A ogrodniczki to już w ogóle pierwsza klasa!:)

    ReplyDelete
  5. Lala świetna! A jak precyzyjnie uszyte spodenki :) Sama bym taka przygarnęła, jakby Ci się te siostrzenice skończyły :)

    ReplyDelete
  6. Ja jestem zachwycona tą lalą:) spodenki extra ☺

    ReplyDelete
  7. Prześliczna! Spodenki pierwsza klasa! :)))

    ReplyDelete