Friday 20 March 2015

Zaleglosci

Witajcie. Dzisiaj pokażę Wam moją zaległą lalkę. Narazie to ostatnia i obiecałam sobie że nie usiądę do maszyny dopuki nie skończę magnolii i wróżki. Mam nadzieję że wytrwam w tym postanowieniu ;-).

Ta lalka też już gości u swojej nowej właścicielki. Jest troche bardziej "zaawansowana" bo można jej ściągnąć płaszczyk :-). Dosyć gadania tylko pokaz zdjęć







I jak Wam się podoba?

Tutaj razem ze swoją mniejszą koleżanką :-)



Myślę że następnym razem zrobię misia lub Pinokio dla mojego JUŻ dwulatka który wczoraj obchodził urodzinki. Niech ten czas przestanie tak pędzić! A poniżej ciasto które upiekłam dla domowników i zaadaptowałam je na "niby tort" :-)


Dziękuję za Wasze komentarze odnośnie sprzątania. Dzięki Wam nie czuję się osamotniona ;-).

Pozdrawiam
K

19 comments:

  1. Świetna, a płaszcz bajeczny :) 100 lat dla Twojego 2-latka! Spełnienia marzeń!

    ReplyDelete
  2. Świetna, zwłaszcza z tym płaszczem. Pinokio będzie wspaniały!:)

    ReplyDelete
  3. Piękna lala, zresztą obie są piękne :))). Fajne ciuszki :))). Na zbliżeniu widać, jakiej precyzji wymaga uszycie takiego maleństwa. jestem pełna podziwu dla Twojej cierpliwosci i dokładności!

    ReplyDelete
  4. Masz talent krawiecki, lale super, ale i kulinarny też niczego sobie. Każde ciasto, można zaadoptować na tort. Twojemu szkrabowi z okazji urodzin wszystkiego dobrego życzę.

    ReplyDelete
  5. Cuuudna lala a płaszczyk wyszedł Ci po mistrzowsku!!!!:) piękne materiały!

    ReplyDelete
  6. Ach ten płaszczyk to tak wersję na mnie nie dałoby się zrobić :P boski jest!!!

    ReplyDelete
  7. Piękne lale! Wszystkiego najlepszego dla Twojego Dwulatka:)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. Kasiu lale , które szyjesz sa cudowne ;) a ta z płaszczykiem to mistrzowskie wykonanie. Pozdrowionka

    ReplyDelete
  9. Śliczne lale takie prawdziwie tildowe

    ReplyDelete
  10. Piękne tildy, takie dopracowane w szczegółach, zwłaszcza ubrania.

    ReplyDelete
  11. Fajna lalka :) Super ciasto :) wygląda bardzo smakowicie :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. Sympatyczne lale,śliczne mają ubranka :) Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  13. Śliczna laleczka! :) Podziwiam takie tildowe wzory, szalenie mi się podobają i muszę stwierdzić że największe wrażenie robi na mnie precyzja wykonania takiej lalki, a już ubranka to po prostu małe cudeńka :))) , takie szczegółowe i perfekcyjne...

    ReplyDelete
  14. Piękne lalki i apetycznie wyglądające ciasto :)
    Szkoda, że czasu nam ciągle brakuje i musimy wybierać co dziś będziemy tworzyć, czekam na kolejne piękne lale :)
    Pozdrawiam Alina

    ReplyDelete
  15. Przepiękna lala :)
    Pinokio, a dokładnie dwa, uszyłam niedawno dla moich chłopaków. Można obejrzeć na blogu.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

    ReplyDelete
  16. Śliczne ubranko z pięknych materiałów. Genialne te Twoje lalki ;)

    ReplyDelete